Siste matlaging i år

Det er siste gangen han skal lage mat i år, spøkte min svoger etter at han og min eldre søster hadde tilberedt all maten de skulle servere oss den  andre juledagen. Vi var 9 stykker til sammen. Men vi klarte ikke å halvere maten engang.

Jeg og Mr. Happy

Jeg min søster

Overflod av kaker til dessert

Og drikke

Etter maten ble det shuffleboards

Og “vedder du” spill:)

Det var en hyggelig aften hos min søster. Dem har sikkert en del rester å spise noen dager etterpå:)

Hvordan gikk dagen din i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg