Siste rest av ferieturen

God morgen fra Happy home.

Sola skinner akkurat nå hjem hos oss. De meste av skitne klær fra ferieturen henger nå til tørk og koffertene ryddet vekk. Plantene er stelt og snart kjører jeg til butikken for å handle matvarer og til kirkegård for å se om plantene er berget hos nærmeste der.

Mr. Happy ligger og venter til å bli frisk. Så Mrs. Happy prøver så godt hun kan til gjøre de mest nødvendige for  hun har ikke mye energi heller.

Ellers i går rakk jeg å gå en liten morgentur i Alvdal sentrum før vi kjørte hjemover.

Deler bilder fra resten av turen:) Ja, det er vakkert overalt:)

Brua over Glomma elven

Glomma elven

Kjell Aukrust monument og hans venner

Ved siden av er Alvdal menighet

Et gammelt hus

Ved siden av Glomma elven

Aukrust senteret.  Skulle egentlig kikke inn når det åpner, men vi ville komme så fort mulig hjem. Så jeg tok bare bilder utenfra.

Og nå er det hvile som skal til for Mr. og Mrs. Happy. Jeg er takknemlig for alle opplevelsene og stedene jeg har sett. Uforglemmelig!

Har du vært inne Aukrust senteret?

12 kommentarer
    1. Så bra dere kan hvile litt nå. Litt å fikse når en kommer hjem, men håper du også,får hvilt deg godt nå. 🥰
      Vi spiser stort sett på Alvdal når vi kjører til Halden, men fortsatt ikke vært inne på Aukrustsenteret. Vi skal…en gang, men stort sett så bil bi raskt fram og tilbake. De to gangene vi har overnattet der, i fjor, så var det ikke åpent 😉
      God onsdag, kos dere hjemme, og god bedring til mannen ☺️❤️

    2. Vi var på Aukrust senteret i fjor , mannen var nok den som var mest begeistret men jeg syntes dessverre ikke at det var så utrolig, selv om jeg liker Kjell Aukrust

    3. Dere har virkelig fått med dere mye på ferieturen! Fine bilder fra Alvdal også. Jeg har stoppet der mange ganger, men bare for å spise eller drikke te 😊

    4. Igjen
      Takk for alt det fine du har formidlet fra reisen.
      Takk for oppfordringen (øverst) om å smile, og være glad for det positivet i livet 🙂 🙂 🙂

      Takk til deg/vår Herre, for all energien og det positive du bidrar med til oss og De Du møter på Din Vei.
      MinsteBrorKlem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg