Sizzling tofu

 Yey ..Hei på deg fra Filippinene. Litt oppdatering fra meg:)

Jeg har vært dårlig i går…jeg trodde jeg hadde covid. Jeg tok antigen test og det heldigvis var det negativ. Gjett om jeg ble veldig glad. Det var bare vanlig forkjølelse kombinert med fibromyalgi. Men i dag er jeg litt bedre.

Mitt neste barnebarn laget denne retten til lunsj i dag.

 

Tofu fritert i olje og etterpå woket i majones, chili, øystersaus, og løk. Spises med ris.

Tofu er laget fra soya.

Ettersom jeg er blitt bedre,( fortsatt halv svimmel og er forkjølet) gikk jeg en tur med hunden Machu tidlig på morgenen. Det regnet litt, meg hadde med meg paraply. Etter gåturen, måtte vi dusje begge to.

Etterpå dro jeg til min søster som er frisør og fikk farget gråhårene mine. Må kamuflere alderdommen.

Ellers skal jeg bare slappe av resten av dagen fordi jeg trenger stryke til i morgen hvor vi skal kjøre en tur til Las Casas:) Tre timer kjøring på vei dit.

 

Linken:

https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1768737-d1762844-Reviews-Las_Casas_Filipinas_de_Acuzar-Bagac_Bataan_Province_Central_Luzon_Region_Luzon.html

Har du noe reiseplaner eller planlagte gjøremål i helga?

 

4 kommentarer
    1. Så bra at du føler deg bedre.🤗
      Det er kanskje billigere å gå til frisøren på Filippinene, så da er det jo lurt å få fikset sveisen mens du er der.🤩👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg