Skikkelig lurt

 

Jeg pleier ikke egentlig å være sint på folk…prøver alltid å forstå og tilgi…

På grunn av at jeg plages med søvn, var jeg på utkikk etter en vidunder kur på nett. Jeg så at det reklameres på media at denne sorten medisin skulle virke til bedre søvn. Melatonin Vital. De sender til og med gratis pakke for en måned. Og jeg bestilte, men etter å ha tatt det i 14 dager og fortsatt søvnløs, sa jeg opp abonnement. Fikk svar at det blir avsluttet etter neste forsendelse. Ja vel, tenke, jeg kan vel gi det bort til andre som har nyte av det og kan betale for den pakken.

Men i går kom den neste forsendelse med forbruk for 4 måneder og regning for det. At det går an!! Og når jeg har sagt at det ikke virket på meg. Hvorfor sender flere pakker da?

Men det står i små skrift at det ikke går an å levere tilbake den neste forsendelsen fordi de sender bare i retur og kunden må betale portoen. Grrrr!

Men for å ikke ha med dem lenger å gjøre, betalte jeg regningen. Sendte epost til dem om hva jeg mente med saken likevel.

Har du opplevd lignende?

Virker denne Melatonin Vital for deg?

I do not really tend to be angry at people …
always trying to understand and forgive …

Because I was bothered by sleep,
I was looking for a miracle cure online.
I saw that it is advertised in the media that this kind
of medicine should work for better sleep. Melatonin Vital.
They even send free package for a month.
And I ordered, but after taking it for 14 days and still sleepless,
I canceled the subscription.
Received an answer that it will end after the next shipment.

 Well, think, I can give it away to others who enjoy it and can pay for that package.

 But yesterday came the next shipment with consumption for 4 months and bill for it. How can they do that  when I say it did not work for me. Why send more packages then?

 But it is written in small print that it is not possible
to return the next shipment because they only send in return and the customer must pay the postage.

Grrrr! But to not have to deal with them anymore, I paid the bill.
Sent email to them about what I meant by the case anyway.

Have you experienced similar?

Does This Melatonin Vital Work for You?

Ending with today’s Word and prayer:

How amazing Oh God to be one of Your children.

Being a daughter of the King of Kings and the Lord of Lords is an oppurtunity of a lifetime.

Thank You for Your unfailing love to us who deserve not such a sacrifial love. So today, I will declare that I am a child of God whose mercy never ends. Amen

Og dagens sitat:

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg