Slik jeg har det…

God morgen fra “Happy Castle”. Det er ikke mye sol her hos meg og derfor låner jeg bilder fra min mann fra havet.

Ellers hjemme tilstanden min forandrer nesten minutt til minutt.

Noen ganger  gråter jeg…

I sjokk på grunn av det som skjer i Ukraina

Eller prøver å finne små gleder i hverdagen som å tegne. Jeg holdt på å hekle i de siste, men skuldrene mine har kapitulert derfor jeg måtte ta pause fra heklingen. Jeg må ha noe å fylle dagene mine slik at jeg ikke går i depresjon. 

Og ettersom jeg fyller snart 60 år føler jeg gammel….men er takknemlig for at jeg fortsatt lever.

Jeg tegnet etter inspirasjon  fra ” Beautifuldawndesign./net.

Jeg gleder meg ellers for jeg får besøk av min yngste datter fra Oslo i morgen og hun blir her til helgen og i tillegg min datter på  Filippinene og et barnebarn som muligens ankommer i helgen.

Har du noe du gleder deg i disse dager?

14 kommentarer

Siste innlegg