Slitsomt, men fin dag.

I dag våknet jeg igjen til en regnfylt dag. Det lover ikke sol i det nærmeste dagene heller.

Jepp….igjen må jeg finne noe å feste mitt blikk som kan gi meg glede. Da fant jeg blomsterplanter som jeg skulle plante ute i pottene. De er fortsatt inne i hagestuen fordi det er for kaldt å plante ute ennå.

I går feiret jeg morsdag sammen med min datter og barnebarn fra Filippinene.  Vi spiste på en restaurant.

Etter det ble jeg meg en tur til Sentrum kirke sammen med min søster og svoger. Godt å treffe igjen de andre. Lenge siden sist jeg var der på grunn av utmattelsen. Vi var en blanding av mennesker fra ulike land og nordmenn. Men vi har noe til felles. Og det er troen til Gud.

Mye mat etterpå:)

Ønsker deg en god mandag. Det blir igjen en sofadag for meg:)

14 kommentarer

Siste innlegg