Smart hotell

Tilbakeblikk:

For oss som bor på landet, var det ikke så greit å ferdes i Oslo byen selv med GPS på mobil fordi av og til virket ikke internet forbindelser.

Men etter å ha kjørt en stund som det føltes evighet, fant vi hotellet som datteren vår har anbefalt. Smart Hotel heter det.

Hvis du er på Oslo kanten og trenger bare rom for overnatting, er dette stedet mer enn bra nok. Billige og frokosten er bra.

Her er rommet med et liten bad. Nederst til høyre er hotellet. Ved siden av Filadelphiabygget

Spisesalen

Resepjon. Mange sitteplasser hvis du trenger space:)

Vi var her i to netter.

Har du overnattet på dette hotellet?

Avsluttes med dagens bønn og ord:

Kjære Far i himmelen. Takk for påminnelse i dag at du er i mitt innerste.

Der det er kaos, bringer du fred. Der det er svakhet, styrker Du. Der det er mangler, fyller Du.
Takk at Du er min helt som frelser og aldri svikter.
Tenk at Du fryder deg over meg med glede.
Takk for at Du lar meg merke din kjærlighet selv om verden og omstendighetene stenger den.
Takk for at du jubel over meg med fryderop. Amen

 

9 kommentarer
    1. Ser ut som et greit hotell det – og jeg har ikke vært på hotellet. Men jeg har vært innom FILADELFIA et par ganger 🙂

      God søndag til deg!

    2. Der så det jo trivelig ut ! Ikke ofte jeg har ligget på hotell i Oslo siden det ikke er så langt fra her vi bor..men greit å vite om steder som er bra 🙂 Vakkert blomsterbilde også.. Klem <3

    3. Se der ja, hotel tur. 😀 Jeg har bodd på mange hoteller i Oslobyen, men aldri der 🙂 Men det så absolutt brukbart ut 😀 Ha en flott søndag på alle måter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg