Snøfnugg og soloppgang

I går kom snøen dalende ned og det ga meg inspirasjon til å hekle snøfnugg i ulike mønstre.

Fant disse snøfnuggene i denne boken.

Fikk laget to ulike snøfnugg

Man kan også bruke ulike farger og hekle de sammen til duker som eksemplet nedover

Mange snøfnugger la seg på taket

I dag fikk jeg nydelige bilder av soloppgang og solnedgang fra min sjømann. Det føles som sola har flyttet til  havet for hjemme har det bare regnet nesten hverdag.

Avslutter med dagens sitat.

Hva slags håndarbeid holder på med i det siste?

Har solen vært hos deg på besøk?

Ha en fin dag🥰

20 kommentarer
    1. Nydelige snøfnugg, og vakre bilder! Jeg ble faktisk litt fristet til å finne frem heklenåla jeg også… 35 år siden sist… 😀

    2. Jeg har for tiden flere sovende prosjekt.
      Både hekling, strikking og broderi.
      Akkurat nå må de bare hvile.

    3. Så koselige snøfnugg <3 jeg har jo nettopp strikka ferdig en genser – snart ferdig å montere den! Så har jeg begynt så smått å strikke på en klut! Har vært sol her idag, men det er kaldt! Klem <3

    4. Nydelige snøfnugg. Heklet noe ala i fjor jeg. De var lekre.
      Flott bok også, den kunne jeg hatt lyst på ja.
      Nydelige bilder du gikk fra mannen din, klem herfra meg.

    5. Så flotte snøfnugg, du er jammen dyktig. Jeg sysler med det som faller meg inn der og da, men alltid blomster og mat. Elsker å dyrke ting, synd vi har så kort sesong her i Norge.

    6. Flotte snøfnugg du har heklet. Jeg har noen hvite og røde som ble stivet, og de henger på juletreet. Nå hekler jeg trekk til sofapute i c2c teknikk, fant en haug bomullsgarn i skapet. Flotte bilder både fra deg og fra han som er på havet. Her laver snøen ned. Må ut om en liten stund og måkke unna det som ligger på terrassen. Skal ha ned julepynt, og vaske litt er planen. Julehandelen er jeg ferdig med. Handlet litt i går, og resten på nett. Skal ha julebord her om 2 uker og vi er tre par som møtes, og så tar vi med mat og drikke og i år er det hos oss. Blir koselig.

    7. Tusen takk. Jeg tenker å stive det også slik at jeg kan henge det i juletreet.
      Det blir sikkert en fin putetrekk:) Jeg tenker å hekle ulike blomster til pynt:)
      Her er det blitt regn igjen etter en dag med snø. Snø er fint, men jeg foretrekker regn ettersom jeg klarer ikke å møkke snø:)
      Jeg må vel tenke på julepyntene mine:)
      Lykke til med julebord hos deg. Koselig med slik når hver og en bidrar med mat. Jeg tenke å invitere min søster også til julebord hvis helse tillater det:)
      Ha en fin fdag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg