Sussebasen laget middag

Yey! Jeg er heldig at sussebasen er hjem igjen og dermed middagen er berget. Jeg trengte virkelig i går å komme hjem til ferdig laget middag. Hadde vært på jobb fra k.8.00 til 17.00 og hodet mitt holdt på å sprenges.  Tidligere på morgen ga jeg han denne oppskriften fra Hjemmet.

Min manns versjon nederst bilde Middagen var god. Mye rester for i dag. Passer fint for mannen min skal jobbe dugnad i båtklubben i dag. Og skal også på arbeid. Jeg er halv trøtt ..måtte ta igjen sovatablett i natt for å få sove…men jeg skal prøve mitt beste.

Ha en fin dag:)

 

Hva skal du lage til middag i dag?

8 kommentarer
    1. Det var nok veldig godt å komme hjem til <3. Håper du fikk en god natt søvn og har en god dag i dag. Søvn er så viktig. Klem <3

      1. Tok sovemedisin før midnatt for å få sove. Så jeg sov ca seks timer. Var på jobb I dag og det gikk fint.
        Ønsker deg en god dag

    2. Det så veldig godt ut. Den tror jeg at jeg skal prøve å lage. God bedring. Håper hodepinen gir seg snart. Jeg er plaget med migrene og det er ganske tøft innimellom 😊

      1. Tusen takk for omsorgen. Ja, det er ikke greit med hodepine eller migrene.
        Men takk og pris, jeg er bedre i dag. Takk for titten og klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg