Søkkvåt /Soakingwet

God morgen til deg fra Hasselvika Helsefort.

Good morning to you from Hasselvika Helsefort. 

Her ble man bortskjemt i alt og det inkluder mat. Føler meg privilegert til å få et slik tilbud.

Her var en del av måltider her.

Here, we are getting pampered in everything including the meals. I have been privileged getting this offer.

Here are the samples of the meals here.

Sist lørdag etter lunsj, gikk jeg en tur i nærområdet. Her serverer de masse god mat at jeg derfor er nødt til å forbrenne kalorier og da er det best å oppsøke naturen.

Last Saturday, after lunch, I went for a walk nearby. Because of the delicious meals, I needed to burn those calories inntake. And the best way is to seek the nature.

Til å begynne med var det sol. At first the weather was nice.

Men plutselig kom regnet og jeg måtte søke ly. Men da det ble opphold, gikk jeg tilbake der jeg kom fra og fikk se nydelig regnbue.

But suddenly the rain came and I had to seek shelter. But when the rain stopped, I went back to where I came from and got to see a beautiful rainbow.

Jeg ble søkkvåt, men heldigvis ble ikke syk av det. Nå er det bare nyte dagen. Håper jeg får mulighet igjen til en tur ute for i dag er det meldt regn.

Hva slags planer har du for dagen?

I got soaking wet, but luckily I didn’t get sick from it. Now, I just enjoy the day. Hope I get the opportunity again today for a tour outside, because the weather forecast was not good.

What kind of plans do you have for the day?

6 kommentarer
    1. Hei og god morgen 🙂
      Ja av og til blir man våt ute i regnet – når det kommer litt uforventet 😀

      Nydelige bilder fra turen din! Og god mat hadde du bilder av også 😀

      Ha en fin mandag!

    2. Flotte naturbilder, og mye god mat. 🙂 Ikke rart du må ut og gå tur når det serveres så mye godt. 😉

      Jeg har gått en times tur i dag også, og ellers bare pc og diverse. God mandag! Klem 🙂

    3. Kjempefine bilder du har tatt 🙂 Det er kjemepfint i Hasselvika. Vi var i grotten og sang da det var sangerstevne i Rissa for noen år siden.Det var en magisk opplevelse.

      Så kjempegod maten ser ut 🙂 Nam :p

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg