Solnedgang ombord

God morgen til deg. Denne kjerringa våknet før hanen galer og jeg må fylle tiden min med litt innhold eller livsglede.

Da jeg åpnet mine øyne var det messages fra min sjømann. Han sendte disse bildene. Solnedgang ombord.

Og dagens ord minner meg om at Gud er nær meg særlig når jeg har det vondt. Godt å bli minnet om det slik at jeg ikke mister håpet. Håpet at det blir bedre tider.

I dagens sitat, sies det å være takknemlig med glede i hjertet. Jeg har opplevd det  at når jeg begynner å ramse opp ting jeg er takknemlig for, blir jeg automatisk glad. Så, medisin til et tungt sinn er takknemlighet:)

I dag håper jeg at solen vil skinne slik at jeg blir fristet til en ute tur.

Men først skal jeg chatte med barn barnebarna:)

Hva slags planer har du i dag?

Ha en fin lørdag:)

6 kommentarer
    1. Åh wow så fine bilder og sanne ord, håper dagen din blir fin ☀️ I dag så skal vi få besøk av pappa for første gang på veldig lenge og det blir koselig ♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg