Som dagene går

Hei på deg! Litt oppdatering fra Happy.

I går hadde jeg en fin dag. Begynte dagen med sittende trim.

Etterpå dro jeg til sykehjemmet og hadde også en sittende trim med de eldre.

Etter trimmen ble det litt mimring og quiz

Etter det, dro jeg til aktivitetsenter og servert middag og spilte billed og eggbrett bingo sammen med brukere der.

Så dro jeg til Coop Extra for jeg hadde spurt dem om de kan sponse bingopremier til de eldre og jeg fikk disse:)

Kom hjem til ferdig laget middag. Hr. Happy laget kjøttsuppe.

Avsluttet kvelden med online chat med venner:)

I dag etter min andakstund med Gud..begynte jeg dagen med sittende trim. 30 minutter

Planen i dag er å kjøre en tur. Etter lunsjen treffer jeg noen venner for å planlegge sommerfesten som flere ønsker å gjøre.

Klokka 6 er jeg invitert til mini feiring av en som er blitt 50 år. Så i dag blir det også en hektisk dag. Håper kroppen min holder ut:)

Hva slags planer har du i dag?

 

6 kommentarer
    1. Her var det liv ja. Litt roligere her. Jeg har stekt fiskekaker og ryddet ferdig terrassen til våren. Nå mangler jeg bare noen blomster der ute. Ha en fin fortsettelse av dagen din !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg