Søndagsmøte og lunsj

Endelig, etter flere søndager her på Filippinene fikk jeg mulighet til å delta i et søndagsmøte på Victory Church sammen med to av mine 6 barnebarn Zimon og Zyrish.

Preken var om at vi ikke kan tilbe både Gud og penger. At “the love of money is the root of all evil.”

Etter søndagsmøte dro vi til et Japanesisk Restaurant og spiste lunsj der. Jeg må benytte sjansen til å smake på ulike retter mens jeg er her på Filippinene. Japanske retter var nydelig.

Vi avtalte å møte min sønn og hans familie der til felles lunsj. Herlig søndag:)

 

Har du hatt en fin søndag?

11 kommentarer
    1. Det høres ut som en fin søndag! De japanske rettene ser gode ut 😉 Min søndag har vært meget rolig, og sofaen har vært god å ha 🙂

    2. Ser ut til å ha vært en hyggelig søndag med familien 👪.
      Jeg har hatt en fin søndag. Har hatt besøk av en av sønnene mine som har hjulpet meg å henge opp julestjerne i et vindu og byttet lyspærer i taklampa mi. Og jeg har klippet håret til min svigerdatter’n min.

    3. Jeg har aldri smakt japansk mat, men dette så veldig godt og spennende ut 😊 Jeg hadde en veldig fin søndag, som startet veldig avslappende så var det i teateret for å se Reisen til Julestjernen. Klem 🤗

    4. Ser ut til at du har hatt en koselig søndag med både kirkebesøk og tid med familien.❤️
      Nå er det ikke lenge til du skal begynne å pakke kofferten for hjemturen igjen.
      Nyt dagene sammen med familien din!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg