Sovende

Det dryppet på takene i går, solen har tatt ferie og de svidde og tørre gressene jublet av glede for den etterlengtede regnvannet.

Så nesten ikke gjennom bilrutene på grunn av pøsregnet da jeg kjørte til jobben i går. Er ikke lei meg likevel fordi solen uteble en dag. Som vi trenger solen, så trenger vi regnvannet for at vi skal ikke tørke helt ut.

Men når det regner føler jeg meg som denne sovende dokken som jeg strikket for en stund siden. Hun heter Tiril.

 

Men det er en ting vi trenger hverdag. KJÆRLIGHET

 

ØNSKER DEG EN DEILIG DAG FYLT AV KJÆRLIGHET FRA GUD.

 

1 kommentar
    1. Sol og regn er viktige ingredienser ja, og kjærlighet også. Alt dette trenger vi for å ha det godt i tilværelsen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg