Speechless

Jeg vet ikke hvordan er det med deg…men akkurat nå hjernen min  føles tom og fullt samtidig. Det vil se at det føles at det er e hulrom der inne men samtidig føles det fullt ut. Har du noen gang følt det? Men jeg skal prøve å  være happy…go lucky i dag! Trenger bare litt inspirasjon.

Så når jeg klarer ikke å formulere meg…lar jeg isteden bildene tale for seg selv og ønsker deg en nydelig dag.

Her hos meg er det overskyet og hjernen min likeså:)

Sitater i mellom bildene kan også tale for meg.

Kan jeg invitere deg til å ta plass i første raden av tenkeboksen? 

I do not know how it is with you … but right now my brain feels empty and full at the same time. It seems that there is a hole s in there but at the same time it also feels likes that my hardisk is full. Have you ever felt that? But, anyway, I’ll try to be happy … go lucky today! Just need some inspiration.

So when I can not formulate myself … I can instead let the pictures speak for themselves and wish you a beautiful day.

Here with me it is cloudy and my brain is foggy as well 🙂

Quotes in between the pictures can also speak for me.

Can I invite you to take a seat in the front row of the thinking box?

 

Det viktigst og artigst og finast åra; dæm ha æ einno itj levd. Nils Arne Eggen

The most important and funniest and finest years; I haven’t lived those yet. Nils Arne Eggen

 

Det skal komma en morgondag

Om inte imorgen

så en annen dag. Cecilia Ekhem

It’s coming tomorrow

If not tomorrow

then another day. Cecilia Ekhem

Vi skal alle dø en dag. Men alle andre dager skal vi leve.

Per Olov Enquist

Sitt ikke inne når alt håp er ute.  Dag Evjenth

Don’t sit innside when all the hopes are out.

Dag Evjenth

Veien blir til mens du går deg vill. Dag Evjenth

The road is created while you get lost.

Du kan ikke svømme mot nye horisonter før du har mot til å miste kysten av syne. William Faulkner

You can not swim towards new horizons until you have the courage to lose sight of the coast.

Med tre ord kan jeg summere opp alt jeg har lært om livet: Det går videre. Robert Frost

 

In three words, I can summarize everything I have learned about life: Life goes on.

Det er i motbakker det går oppover. Rune Gokstad

It is in  uphill that it goes upwards.

Håper sitatene og bildene inspirerer:)

8 kommentarer
    1. Kan nok være lit overskyet her også innimellom 🙂 Men akkurat nå for tida er jeg rimelig klar 🙂 Fine bilder har du som vanlig. Jeg skal snike meg en tur ut å shoppe litt jeg 🙂 Helt for meg selv.

    2. Ja det er ikke alltid like lett 🙂 I dag er vi i konfirmasjonsmodus. Fulgte med på streaming fra kirka, men skal straks i selskap 😀 Det var moduset herfra 😀 Ha en flott helg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg