Spørsmål og svar

Heidisverden lånte disse spørsmålene hos Veralyn som Zoeticworld lånte igjen. Og jeg gjør likedan.

 

Spørsmål 1: Hvilken måned skulle du helst slettet fra almanakken?

Svar: Jeg tror ikke jeg skal slette noen måneder. Hver måned har sin sjarm.

Spørsmål 2: Har du noen gang tatt bort noen som var din “venn” på Facebook?

Svar: Jeg blokkerte noen som har vært pågående. 

Spørsmål 3: Hvem var din første bestevenn?

Svar: En nabojenta da jeg var barn og bodde på landet. Vi lekte mye papir dokker og vi snakket mye om hva har vi lyst til å bli når vi blir stor. Vi lurte mye om vi kunne komme tilbake til hjemplassen velstående. Jeg tror jeg har oppnådd mer enn henne ettersom hun giftet seg tidlig med en mann i nabolaget. Jeg besøkte henne en gang og da jeg var på ferie og hun bodde i en liten hytte. Men hun virket lykkelig likevel selv om hun ikke hadde opplevd å reise andre steder som meg. Hun heter Nelda.

Spørsmål 4: Sier du i fra eller lar du være om noen sniker foran deg i matbutikken?

Svar: Jeg kan godt gjøre det hvis vedkommende er uhøflig. Men jeg hadde også sluppet noen som ikke hadde så mye når vognen min er fulle.

Spørsmål 5: Du får invitere to personer, døde eller levende på middag. Hvem inviterer du?

Svar: Det må være min far og mor og min eldste datter som har gått bort. Det ble tre:)

 

9 kommentarer

Siste innlegg