Spørsmål og svar!

Det sprer som som et virus, men et artig virus med disse spørsmålene. Heidisverden lånt disse  fra VeraLynn og jeg låner også: 

Spørsmål 1: Om barnet ditt fikk arve en egenskap fra deg, hvilken vil du at det skal være?

Svar: Kjærlighet til sin neste  og troen til Gud ❤

Spørsmål 2: Hva finner man hvis man kikker under sengen din?

Svar: Hybel kaniner 😀

Spørsmål 3: Hva er den beste opplevelsen du har vært med om?

Svar: Å være mor og bestemor er en av de. Men veldig mange. Alle feriereisene mine:)

Spørsmål 4: Er du sikker på at du kan skille mellom en vin som koster 80,- og en som koster 500,-?

Svar: Nei, for jeg drikker ikke vin. Skjønner ingenting hva som er tørr, søt, sur, bitter, sødme osv:)

Spørsmål 5: På en skala fra 1 – 10, hvordan skulle du rangere din egen sangstemme?

Svar: Under null for jeg synger verre enn kråke!

Jeg lar Youtube synger for meg:)

Ha en fin dag til deg:)

10 kommentarer

Siste innlegg