Spre det

Sitaten forteller oss å spre et positivt innstilling hvor enn vi går. Så I dag uasett hva kroppen min sier vil jeg bare spre glede i form av vakker soloppgang i dag hjem hos oss.

Og et bilde fra et strand på Filippinene hvor jeg besøkte før. Neste måned drar jeg dit på feire.

Og igjen noen bilder fra Japan hvor min sønn oppholder seg for tiden:)

Om ikke annet så jeg klarte å gjøre rent en del av huset til tross for lite søvn i natt. Og det er jo bra. Solem fortsetter å skinne selv om det var meldt regn og det er bra. Med dette ønsker jeg deg en fin dag:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg