Sprunget til og fra

Jeg hadde dårlig tid i dag da jeg skulle til øyenlegen fordi båten skulle ankomme  8:35 til Pir terminalen og jeg hadde time klokka 9.00. Derfor sprang jeg til klinikken til øyenlegen som ligger nær Ravnkloa. Til min overraskelse  kom jeg i god tid. 10 på 9.00.

Venterommet hos klinikken

Likte denne plakaten

Jeg ble ferdig klokka 10.05 hos øyenlegen og båten til Brekstad går 10.20. Så jeg sprang igjen til Pir terminal for å rekke båten. Og det tok meg 10 minutter. 10:15 var jeg på båten og var så glad for at jeg slapp å vente til neste båten som skal gå 12.15.

Sola skinte innimellom.

Men så kom regnet igjen

Passerte noen båter

Da jeg kom hjem, kjørte jeg Hr. Happy til apoteket for han trengte en medisin som apoteket glemte å ordne i går for ham. Og da jeg var ferdig med det var det godt å få sitte seg ned og roet ned for jeg har stresset nok og jeg vet at det er ikke bra for kropp og sjel.

Hva har du gjort i dag?

2 kommentarer
    1. Litt, men så min søster invitert meg til et hjemmeselskap fordi noen venner skulle komme på besøk:) Da ble da slutt på freden:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg