St. Hans feiring

Hello and good morning. Håper solen skinner hos deg i dag. Her hos meg er det eneste tegn av sommer er fuglene som kvitrer. Det er jo også meldt regn i dag.

I går var det St. Hans aften og jeg kledde meg sommerlig og håpet for fint vær.

Det var fortsatt opphold da jeg sluttet min halvdags jobb og jeg var optimist.

Jeg laget asiatisk fiskegryte til middag.

Men det var ikke St. Hans mat. Så jeg kjøpte også risgrøt og salt skinke. Jeg skulle kjøpe rømmegrøt, men det var tomt på butikken. Det var flere som skulle sikkert ha rømmegrøt i går.

Det var jo like godt selv om  det var ikke hjemmelaget.

Etter middagen kom regnet her og det var ikke noe vits å tenne bål på fjæra. Dessuten min mann var opptatt med snekkerarbeid. Lager fundament for lyshuset vi skulle sette opp på veranda.

Fant et blad å lese og der var det et sitat for St. Hans som.jeg ikke fulgte. Jeg la med tidlig i natt. Det var ikke mye søvn likevel. Kanskje jeg kunne ha brukt tiden til å more meg isteden?

Jeg var lys våken i fire tiden…

Jeg trenger inspirasjon i dag for å klare dagen…må vel prøve å jobbe.

Sitatene til inspirasjon er god å ha i gråe dager synes jeg og her er noen.

Blomster til å mate vår sjel:)

Og dagens ord…trenger påminnelse når smerter er uunngåelige.

Har du hatt en fin St. Hans feiring?

11 kommentarer
    1. Så fine bilder 💗 ser ut som dere koste dere 😊💗 Her “feiret” vi hjemme 😊 Jeg var mye våken i natt jeg også, da barnet mitt har diabetes og blodsukkeret svinget opp og ned som en berg og dalbane 🙈🙈🙈

    2. Kjempefine og nydelige bilder du har tatt, og så kjempefine bilder av deg 😊

      Ser ut som dere koste dere 😊

      Vi tenkte å dra til fjæra for å tenne bål, men gråværet og regnet ødela planene våre. Så vi slappet av og tok det med ro hjemme.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Fine sitater, og den lilla blomsten var magisk flott! Jeg synes den asiatiske fiskegryta di ser kjempedelig ut, og du sommerstråler i din sankthansdrakt. Her hos meg har det vært 32 grader i skyggen i dag, og nå sitter jeg og ser på svalene som flyr rundt og kvitrer, som vanlig på kvelden. Sikkert mange insekter i lufta. 😀

    4. Så fin du er, lekker dress. Og mange fine blomster, fint det du skriver om at de mater sjela. Håper natta di blir god i natt og at du får en god dag i morgen <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg