Stengt dør?

En god morgen til deg. Håper sola skinner hos deg for her har solen tatt ferie i de siste dagene. 

Akkurat som dagen i dag, hjertet mitt gråter ettersom mannen min reiser om bord igjen. Gleder meg den dagen han blir pensjonist slik at han kunne være hjemme sammen med meg hele tiden:) 

Ja, ja…må lete glede andre steder da når han er ikke tilstede:)

Og hvis du synes at du mislykkes med alt du foreta deg så dette sitatet sier noe

En ting har jeg lært er det alltid noe å være takknemlig for.

Avslutter med dagens bønn:

Ha en fin dag til deg.

18 kommentarer
      1. Han jobber i en supply boat. Leverer supply til riggene til Nordsjøen:)
        Han er hjem 4 uker og borte 4 uker.
        Takk for titten Gry og god morgen til deg.

    1. Ja det er noe med dette; fire på og fire fri…. tiden man har sammen går så alt for fort…. også kommer den tiden man er borte og den går ofte så sakte…. Noen venner seg til det og andre ikke…. 🙂
      Det første sitatet var veldig fint <3

      DU kommer nok inn i tralten igjen etter noen dager – også er det nedtelling til mannen kommer hjem !!

    2. Blir nok bedre når din mann blir pensjonist. Min var også på sjøen borte i 4 uker og hjemme 4 uker. Nå er han pensjonist og travelt med ting og tang som skal gjøres hjemme.
      Flott sitat det øverste, og viktig å se det positive i det negative er min mening. Ha en fin dag og så håper jeg at smertene ikke er så vonde.

      1. Ja, så vi er på samme bås. Han blir vel opptatt når han blir pensjonist:)
        Sitatet fikk meg til å være takknemlig:)
        Ha en fin dag.🥰

    3. Skjønner det er trist, men egentlig også bra…tenk om du har gledet deg til han dro. Ellers er du flink til å finne gleden <3.

    4. Har vært sol her i dag..og vi har bada 🙂 Er jo fint du savner mannen din når han ikke er hjemme.. det viser jo at du liker å være sammen med ham <3 Godt du har litt å finne på.. som blogg og sånt bl. a… Klem og fin kveld til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg