Stjålet bussen

Har bussjåfører lov til å kjøre over grensen uten å bli tatt?

Fikk melding fra min datter fra Oslo i dag etter at hun tok bussen at sjåføren kjørte som han skulle ha stjålet bussen.

Hva skal jeg si da, jeg som kjørte som en skilpadde på vei til jobben i dag på grunn av at det kom mye snø på veien igjen og det var glatte føre? Er det ulovlig det også?

Takk og lov at snøen har smeltet i løpet av dagen og kjerringa kjørte hjem som folk etter arbeid.

Var innom postkontoret for å hente pakker og sende en pakke.

Sendte Rakel og Raymond til en venn som vil kjøpe dem.

Har bestilt Bingosett på nett for å bruke til arbeid.

Bestilt også munnbind for meg selv.

Mottatt også en påskebok som gave. Kan brukes til neste påske:)

Innholdet ser spennende ut. Fine bilder.

Gleder meg til å lese:)

Ellers hørte jeg ferdig en bok fra story Tel app:

Har du opplevd noe spennende i dag?

Liker du å lese bøker eller lytte på en lydbok?

 

5 kommentarer
    1. En del bussjåfører kjører litt for skarpt, og da blir jeg uvel og kvalm. Det er jo ubehagelig for passasjerene også hvis en bussjåfør kjører for fort.

      Alle må kjøre slik de er trygge selv, og ikke minst for de som sitter på.

      Kjempefine og koselige bilder 😊 Ser ut som dagen din har vært koselig.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det er noen bussjåfører som kjører fort ja…. idag møtte jeg en som slapp begge hendene fra rattet og tok en selfie med mobilen mens han kjørte….. er det mulig? Jammen hadde du fått handla mye fint! God klem <3

    3. God morgen 🙂

      Av og til kjører bussjåførene som noen svin…….. her om dagen kjørte bussen så fort forbi meg at jeg tenkte nesten å skulle anmelde………. for fartsgrensa var 50 og han kjørte sikkert i 80…… De gjør som de vil og som det passer seg føler jeg…..

      Og jeg hadde gjort som deg; kjørt som en skilpadde med glatte veier…… 🙂

      Lag deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg