Storm og atter storm

En riktig god morgen til deg:)

I dag herjer fortsatt stormen som kom i går kveld. Herjet i hele natt. Men  i går tidlig morgen da min elskede og jeg gikk en liten tur i nærområdet var det stille før stormen. 

Gårsdagens tur og mine betraktninger:

Se naturen gjennom et vindu?

En bekk renner til sjøen. Det forteller meg at hver og en har en destinasjon. 

Som livet…vi må krysse en del broer

Naturen har eget speil

Ferja som frakter folk fra A til B. Minner meg at vi må bruke transportmiddel for å vandre gjennom livet. Når vi blir gammel eller dårlig, trenger vi hjelpemidler i tillegg for å kunne ferdes rundt omkring.

Fuglene flokker seg sammen som mennesker. Lurer på hva snakker de om?

Denne fikk meg til å tenke om meg selv! Gammel og nesten ubrukelig….

Men livet går sin gang. Koselig chat med venner i går kveld.

Tema: Jesus som beskytter og leder oss fordi han er vår hyrde.

 

Avslutter med dagens sitat:

Hva slags planer har du i dag?

8 kommentarer
    1. Takk for titten av fine bilder 😍
      Jeg skal kanskje på isfiske i dag, men egentlig håper jeg det blir i morgen i stedet. Jeg kjenner jeg kunne trenge en hel dag hjemme etter mye farting denne uka. Er sliten i dag.

    2. Helt fantastiske bilder fra gårsdagens tur 🥰 Jeg har fått med meg at det er mye vær oppover hos dere, og det er ikke noe trivelig. Her i Oslo har vi klarvær og sol i dag, men kjølig. Håper du får en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg