Sulter i hjel

Etter en lang reise, vi holdt på å sulte i hjel alle sammen. Jeg skalv jo i kroppen at jeg måtte finne både kjeks og sjokolade jeg har i ryggsekken min. Svogeren ringte å ba oss å finne et spisested sammen. Så etter å ha skiftet til lettere klær for det var så varm, trampet vi avgårde i gatene.

 

Vi fant et spise sted som heter Loca. Ikke bildet overst.

Der det skal være forrett, hovedrett og dessert. Det var bare en av oss som bestilte forrett. Men vi andre skulle hatt gjørt det egentlig fordi vi ble ikke mett av hovedretten.

Alle de andre bestilte duck med fløtegratinerte potet.

Jeg bestilte laks i bernaisse saus. Den klarte jeg å spise. Laksen smakte jo allerede som tran. Gammelt.

Jeg bestilte en sidedish.  Tomatsalat men klarte heller ikke å spise for hvergang jeg tok en bit, fikk eddiken i salaten meg til å hoste.

Men chipsen var god.

Hr Happy var ikke mett engang og maten var ikke billige heller:)

Håper på bedre matopplevelse neste gang. 🙂

Takk for titten. Har du noengang blitt skuffet etter du har spist på en restaurant?

Vi blogges:)

6 kommentarer
    1. Det var flotte bilder, men fryktelig kjedelig å ikke være fornøyd med maten. Varme, sulten og dårlig mat er ingen god kombinasjon. Har sikkert opplevd å få dårlig mat, men kommer ikke på noe nå. Håper du får kost deg <3

    2. Kjenner at jeg savner London veldig når jeg ser på bildene dine! Bodde et år nord for London da jeg var ung, og har vært tilbake mange ganger. Men det er lenge siden nå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg