Sunsets and morning quotes

God morgen til deg fra “Happy Castle.” Her hos meg er jeg velsignet med 4 årstider. Det byttes mellom regn, hagl, og sol og opphold.

Jeg sov godt i natt og håper du også. I dag, isteden av å ramse alle mine plager, jeg vil heller være takknemlig for at jeg har fått en ny dag til å leve. En hel dag til å disponere. 

Jeg er invitert til en konfirmasjon i dag. Så jeg håper bare kroppen min vil samarbeide etterpå ettersom den vil bare legge på sofaen.

Ellers legger jeg ut bilder av fine solnedganger fra havet sendt av min elskede sjømann.

Og sitater til ettertanke.

Det forteller meg at hver og en er viktig. Vi gjør en forskjell i verden ved å være som vi er:)

Å ha et mål er viktig, men like viktig det også å fullføre det.

Blir du påvirket av hva andre mener om deg?

Setter du ulike mål som du vil gjennomføre?

Ha en fin dag til deg uansett vær:)

6 kommentarer
    1. Sååå nydelige bilder, da 😍
      For å svare på spørsmålet – nei, jeg lar meg svært sjeldent påvirke av hva andre mener om meg.. men jeg bruker å sette meg noen mål for hva jeg vil ha gjort..
      Har fått lest litt hos deg også nå – og likte spesielt godt innlegget ditt med bildene fra Bakstein i Fevåg. Der har jeg aldri vært, men du veden så mye kult det var å se der.
      Ellers håper jeg du får en riktig fin lørdag og koser deg i konfirmasjonen.😊

      1. Så hyggelig kommentar. Jeg dro ikke til konfirmasjonen etter kroppen vil ikke samarbeide. Koser meg på sofaen og småleser eller lytter på en lydbok.
        En god lørdag til deg:)

    2. Så nydelige bilder! Håper du får en god dag, og at formen ikke er for dårlig.
      Jeg lar meg nok påvirke hva andre mener om meg, men prøver å ikke gjøre det. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg