Ta med høsten inn

MetteJosteinsdatter  inspirertte meg til å plukke hostens farger ut i naturen og i går gikk jeg en tur ute for å gjøre akkurat det. Været var samarbeidsvillig:)

Jeg fant litt av hvert:)

Pyntet inne huset

Og her fra min hage:)

Og på aktivitetssenter i går fant jeg også høstblomster og pyntet bordene. Kunstige blomster, men like vakkert.

Jobbet frivillig sammen med disse to hyggelig damer:) Takknemlig for at jeg kunne gjøre det etter flere ukers fravær på grunn av dårlig helse.

Pynter du hjemme med høstblomster?

7 kommentarer
    1. Jeg er heldig – og takkenmlig for, en kone som er flink til å pynte ute og inne.
      Fint å se bildene dine av det fine.
      Flott å se dere 3 som bidrar med noe positivt rundt dere.
      Ha en velsignet fin dag – Der Du Er.

    2. Det ene bildet viste lys og bøker.
      Det minner meg om lys og gled som jeg får fra bibel.no.
      Som her:
      Fil.4,4
      Gled dere alltid i Herren!
      Igjen vil jeg si: Gled dere!
      La alle mennesker få merke at dere er vennlige.
      Herren er nær.
      Vær ikke bekymret for noe!
      Men legg alt dere har på hjertet,
      fram for Gud.
      Be og kall på ham med takk.
      Og Guds fred, som overgår all forstand,
      skal bevare deres hjerter og tanker
      i Kristus Jesus.

    3. Så fint, du satte meg på en ide. Tenkte å ta inn blomster på mandag, men så ble det ikke tid. Kanskje jeg får det til i dag 🙂

    4. Å så koselig det ble – både hjemme og borte, Ligaya! Jeg har ikke tatt inn noe høst foreløpig – men det skal jeg jammen gjøre! Både du og Mette inspirerer oss andre! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg