Takket nei til julelunsj!

Da jeg våknet i dag, så jeg at jeg har fått en innbydelse til å spise julelunsj på arbeid sammen med de eldre, men jeg må dessverre takke nei for tilbudet selv om jeg hadde veldig lyst.  Jeg har ikke energi til noe og jeg makter ikke å gå ut av huset. Er takknemlig allikevel at jeg ble husket!

Mannen min hadde bestilt  sjøkreps en dag som vi kan kose oss med og da er det vel ikke synd i meg. 

Og jeg prøver å være sunt, så dagens energibooster: smoothie!

Har du vært på en førjuls julelunsj i år? 

9 kommentarer
    1. Så synd at du ikke har energi til å være med på julelunsj sammen med de eldre! Men veldig fint av dem å invitere deg uansett. Jeg har heller ikke vært på noen førjulsselskaper. Ikke blitt invitert heller.

        1. Jeg liker egentlig best å spise hjemme. Da vet jeg hva jeg spiser, kan utelukke det jeg ikke tåler, og det er fredelig og koselig 🙂

    2. Leit at du ikke orker å være med på lunsjen. Men kjekt å bli husket som du sier.
      Jeg har ingen invitasjoner til sånne ting. Eller dvs jeg var invitert på julebord på sykehjemmet der min onkel bor. Men også jeg mangler krefter, så har takket nei. Og nå er det også avlyst pga nye covid restriksjoner.
      Sånn ellers liker jeg veldig godt å gå ut og spise. Lunsj med en venninne er en jevnlig aktivitet. Men det har blitt lite av det den siste tiden, da jeg har hatt nok med å komme meg ut av sengen, så har jeg ikke orket noe mer. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Og mat har man jo hjemme også 🙂 Det blir hva man gjør det til ♥

    3. Sjøkreps er utrolig nydelig, jeg har en venninne som får tak i og inviterer på krepselag. Fantastisk mat. Energien er ikke på topp her heller, og ikke skal jeg noe, men hadde besøk i går, det var utrolig koselig. Ha en nydelig kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg