Tegn, form og farge

Artig når man får ånden til å leke seg som et barn. Kanskje kan det værw ide som deg hvis du har barn i huset eller vil være barnslig som meg😊

Være kreative. Tegne, fargelegge, klippe. Selv om produktene kommer ikke til  å havne på ” wall of fame” men de ga meg livsglede, så da er jeg fornøyd.

Her har jeg prøvd å tegne og fargelegge en ærfugl. Fjærene har jeg klippet fra Hjemmet blad.

Kjærlighetsbilde.

Den øveste bilde nederst (vinterbildet) hentet jeg malen fra Pinterest og nederst til venstre er collage av malt ark med ulike farger som jeg hadde laget før og klippet og til høyre et bilde fra Hjemmet blad.

Og her: Et julebildet jeg laget inspirert av julen som nærmer seg.

Har nytt prosjekt: Lager et juletrær fra pappesker og klippet gamlebøker og doruller og  krans fra eggkartonger. Hvis det blir vellyket, viser jeg de senere:)

Enn du? Finner du livsglede i slike ting eller andre ting?

Ønsker deg en god tirsdagsmorgen🥰

8 kommentarer
    1. “Det er her du er trygg hvis du lurte” sitatet henger på en vegg på min arbeidsplass <3

      Morsomt å få være kreativ og bruke fantasien og farger. Og barnsligheten har vi i oss alle, men ikke alle tør eller liker å ta den frem.

      Herlige bilder du har laget her!

      klem

    2. Det er herlig og befriende å være barnslig. Man er ikke voksen før man tør å være barnslig, sa min lillebror en gang til meg. Veldig sant! 🙂

    3. Du er kreativ og lager mye fint <3 Jeg lager nesten ikke noe lenger..men syns det var gøy før.. Nå har det liksom blitt å ta bilder som er min hobby… Klem til deg <3

    4. Tusen takk Annebe. Prøver å finne noe andre ting å gjøre slik at jeg glemmer smerter.
      Du er veldig flink med kamera. En inspirasjon for meg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg