Test personalities

Har du noen gang vært interessert å ta personlighet test? Jeg har gjort en del og da en av mine barnebarn sendte en link her

tok jeg testen og testen viser jeg er protagonist. Artig å vite om sin egen personlighet etter en slik test. Har du prøv en slik før? Du kan også ta testen ved ¨klikke på linken du vil. Det finnes også på norsk. linken her

Ellers hva jeg hadde gjort i det siste? I de siste dagene hadde trent med Tai Chi og Qigong trening jeg fant på YouTube og Zumba. Det ble ikke noe gåturer ute ettersom det hadde regnet en del. Selv om det var ikke en unnskyldning til å ikke gå ut, men det var koselig å være inne i vår nybygget glass stua på veranda. Der kunne jeg trene,  strikke, lytte på dagbøker eller hvile eller prate med min sussebass. 

 

Deler likevel noen bilder fra turene vi hadde under ferien. Denne gangen vandrer vi som en nygift ektepar gjennom gjennom Gjøvik sentrum. Det var ikke vanskelig å gjøre det på en tidlig søndagsmorgen når resten av befolkningen ikke hadde stått opp ennå. Da kunne mannen min holde meg i hendene. Han bruker ikke å gjøre det blant kjente folk:)

Her er lekeplassen for ungene

Fikk et ønske å stå i midten av fontene for å få en dusj…leke som barn, men det er vel ikke lov:)

Kunst av en lekeplass?

Togstasjon

Steak house og et hotell?

Spisested

Liten park 

Gjøvik kirke. Vakker er den

Foran kirke

andre siden av kirke

Mer bilder i senere innlegg:) Gjøvik gård innlegg her

Hva holdt på med i det siste?

13 kommentarer

Siste innlegg