Tidlig på morgen..

Morgenfugl….meg? Kanskje.

Ettersom jeg deler husvask i flere dager, vasket jeg badet i dag før jeg spiste frokost. I går vasket jeg stue, kjøkken og gangen. Det ble ren synes jeg.

Etter frokost dro jeg til matbutikken i håp om å ikke treffe masse folk. Og ettersom klokka var bare i 9 tiden, var det ikke mange kunder å se så jeg fikk vandret fritt uten å tenke på smitte.

Vel, det ble 4 handleposer. Meste tro jeg handlet for en stor familie. Vel, jeg handlet  mat for 2 uker slik at jeg slapp å dra ofte til butikken. Og å løfte handleposene inn og ut av bilen og til huset ble dagens trim for meg.

Jeg handlet mest hovedingrediensene til min energiboost hverdag:

( smoothie) Juice, gulrøtter, ingefær og sitron. Jeg blander disse med ulike frukter som jeg har i fryseboks  som epler, ulike bær, banan, mango osv..

Litt usunt og sunt mat må jeg ha. Fikk lyst på is:)

Middagen i dag tror jeg blir hamburger:)

Blant påleggene jeg kjøpte var dette. Har ikke smakt det før. Vi får se om det faller i smak.

Kjøpte også disse plantene. Blomstene fører litt vår følelser hjem til meg:)

Så en liten hilsen fra havet fra min sjømann.

Da er jeg fornøyd med dagens gjøremål hittill.

Om en halv time, skal jeg chatte med min datter og sønn på Filippinene. Og kanskje blir det litt hekling etterpå mens jeg lytter på en lydbok.

Eller bare hvile❤

Hva er dine planer i dag?

15 kommentarer
    1. Fornuftig å handle for mange dager av gangen, så slipper man å gå annenhver dag. Da bruker man jo mer penger, men så slipper man å omgås så mange mennesker i disse Coronatider. Jeg tror nok at jeg må bli bedre på det selv.

    2. Så effektiv du er, høres så godt ut. Og resten av dagen også. samtale med familie og blomster. Blomster som gir håp om ny vår. Nydelig kveld til deg <3.

    3. Lurt å handle for lang tid på én gang.
      Og jeg syns du har vært flink, så du fortjener virkelig å slappe av i kveld =)
      Det tror jeg at jeg også skal gjøre – kanskje se litt serie på Netflix.

    4. Skikkelig produktiv dag. Godt å handle inn for flere dager. Det må vi gjøre også når vi flytter. Prøver å gjøre det her også, men litt for nærme butikkene her 😀
      Det ser veldig rent og fint ut ☺
      Nyt lørdagskvelden. ❤

    5. Smart å handle litt tidlig! Greit å kunne unngå de største folkemengdene syns jeg…..! Mye godt du kjøpte – viktig å kose seg da! Disse blomstene er pappan min sine favoritt-blomster! Jeg kjøper alltid sånne til ham til bursdagen – den 24.01. Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg