Tilbakeblikk

God morgen til deg. Her er vi velsignet med mye regn i dag. Det grå været får man til å krype til senga igjen. Men selv om jeg har talt sauer i natt og drømte mye mareritt da jeg endelig fikk sove…. må jeg også stå opp og takke Gud for at jeg har fått igjen en dag til å disponere.

Ettersom jeg hadde en blogg friuke i påske, fikk jeg ikke dele hva jeg hadde gjort i påske.

Så here we goes.

Fra stedet vi bor tok vi ferja for å kjøre til andre siden av fjorden. Det var nydelig vær.

Vi kjørte til Stugudal for å besøke svigerinnen med familie. Tenkt å se Henfallet fossen før det, men veien der var stengt på grunn av mye snø.

Og som du ser, var det mye snø. Vi så folk som gikk på ski barn som voksne. Noen isfisket på vatn og noen brukte snøscooter. Påske aktiviteter. Og gamla(meg) prøvde akebrettet også sammen med barn og barnebarnet. Det var kjempegøy for oss alle særlig for min datter og barnebarn fra Filippinene som har aldri sett så mye snø i hele sitt liv:)

På vei hjem besøkte vi Naturparken i Tydal. Det skulle være mange ulike skulpturer av dyr der, men de fleste var dekket med snø, så vi så bare få av dem.

Under kjøreturen hjem, så vi dette stor trollet. Husket ikke navnet på stedet.

Kjørte gjennom, denne broen.

Påskemorgen ble vi invitert av min søster til påskemiddag. Vi fikk servert elgryte, ribbe og pancit. Vi hadde påskequiz, spilt bowling og let etter påskeegget. Kjempekoselig tid. 

Etter turen til Stugudalen ble jeg faktisk veldig dårlig og da vi var hos min søster lå jeg mye på hennes sofa. Slik er det med fibromyalgi. Men jeg fikk mye glede i påske allikevel sammen med familien til tross for at kroppen min er ikke som før.

Hadde du det fint sist Påske? Har du vært innom Stugudalen?

12 kommentarer
    1. Det hørtes ut som en kjempefin påske. Så fine bilder, og det deilige været. Snø er gøy innimellom 🙂 Jeg ser de trefigurene du har tatt bilde av, sikkert samme kunstner som har laget til Botanisk hage i Oslo. Så fine. De er HELT like de vi har her 🙂

      1. Ja ..jeg går glipp av mye og er lei meg mange ganger for alt jeg ikke får det til lenger. Vel…nok med klager. Jeg har det mye bedre enn mange andre . Må tenke velsignelser isteden:)

    2. Så flotte bilder av påska dere hadde! Godt du fikk være med på litt, men veldig leit at du blir så dårlig etterpå. Jeg forstår godt hvordan du føler det, for jeg får heller ikke vært med på alt jeg ønsker. Men sånn er det for oss nå, og vi må nok bare godta det. Jeg er glad for alt jeg orker å gjøre, og håper det fortsetter sånn.
      Sender gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg