Tilbakeblikk

I dag regner det her hos meg på behandlingstedet ( Helsefort)  og da er det vanskelig å finne fine bildemotiver. Og derfor hentet jeg frem bilder fra en av turene min mann og jeg hadde i de siste.

Vi var på flere steder den dagen. Spiste lunsj ved  vannet. Husket ikke navnet, men plassen var uklanderlig og været likeså:)

Var også innom en fossefall.

Når jeg er på slike turer sammen med min mann, da oppleve jeg det som en ferie.

Vil du være med å se?

Regner det hos deg nå eller skinner solen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg