To listen!

3 kommentarer
    1. Takk at du deler denne bønnen!
      Akkurat slik som det er for meg å forstå engelsk, slik er det også å forstå Gud.
      Det er mye jeg ikke forstår.
      Men jeg gav ikke opp med å lese bønnen som du skrev.
      Jeg gav heller ikke opp Gud – da jeg mistet “sikker jobb” etter 20 år.
      De senere årene har jeg spesielt erfart noe av bønnen du skrev
      at Gud er tilgjengelig – 24/7 – Selv gjennom det jeg ikke forstår – ingenting for høyt eller dypt nede for Gud.
      Fint at du og jeg kan erfare
      at det gode fra Gud kan merkes
      i livet –
      nettopp slik våre liv Er.

      Ha en velsignet god juletid med de rundt deg.

      Fra juleevangeliet:
      «Frykt ikke!
      Jeg kommer til dere med bud om en stor glede,
      en glede for hele folket:
      – Det er født dere en frelser – han er Kristus, Herren…
      Fred på jorden…leser vi –
      og jeg tenker: JaTakk.

      Hm – det er som om det hjelper å si JaTakk –
      og at vi da er blant mennesker som har Guds velbehag!»

      “MinsteBrorKlem”

    2. Takk for at du leste. Jeg klamrer meg på hva Gud hadde lovet for jeg trenger det virkelig i disse tider når jeg helsa er så dårlig at jeg ikke makter ingen ting. Jeg stoler på at Gud har en plan hvorfor jeg er slik jeg har det nå.
      Du også tror på Gud selv om du ikke forstår alt som skjer i ditt liv. Jeg ønsker deg en velsignet jul kjære bror.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg