Toppbloggers omtale

Kjerringstanker er en av toppbloggere som jeg følger og innleggene hennes ha brakt mye latter hos meg og lærdom. Hun kan rett og slett bruke ordets makt. Jeg er en beundrer!

I dag fikk jeg den æren å bli omtalt i et av hennes innlegg og jeg virkelig setter pris på det. I can say that I am very HAPPY:)

Omtalen:

Og nå, nå er jeg sikker på at dysterheten forsvinner.  For nå er vi kommet til Happy   Happy kan ikke være dyster, det skjønner alle.  Det ville jo være en ren selvmotsigelse.

Happy er en blogg jeg ofte er innom. Og Happy lever som vanlig opp til navnet sitt. Hun deler visdomsord, bønner bilder av blomster, kjoler og vakre solnedganger.  Du smiler mens du skroller deg gjennom innlegget hennes, og all dysterhet forsvinner som dugg for solen.”

Jeg må vel leve etter omtalen. Tusen takk Kjerringstanker!

17 kommentarer

Siste innlegg