TØRREM BUKTA

Strålende vær den dagen og da må sussebassen luftes. Vi kom til slutt på dette bestemmelsested etter at mannen har kjørt feil. Han påsto at veien han kjørte var riktig selv om jeg sa at den var ikke. Men jeg sa at at han kan bare kjøre, så får jeg nyte landskapet. Kjøring som skulle ta en halv time ble til over en time. Men det var ikke så farlig for sammen med sussebassen kan jeg kjøre til verdens ende.

Nå er vi på vei ditt og jeg tar bilder underveis. På toppen av fjellet som du ser er også en tur plass  (Kopparen). To og en halv kilometer stigning. Jeg spurte mannen min om vi kunne dra dit isteden, men han sa at vi ikke har helsa til det. Og han har rett!

et glimt av Tørrem bukta

En liten bru å krysse.

Kjerringa ville ha  en selfie og ville sitte på gelendre

Det er en gapahuk der hvor man kan grille. Gratis ved.

Utsikten

Fikk lyst til å bade…men det blir for kaldt og jeg hadde ikke tenkt å drukne heller. 

Jeg hadde med meg utifriluft sitte underlag, sjokolade og Thermos med buljongsuppe. 

Vi satt der lenge og nøt utsikten mens vi drakk suppe og spiste sjokolade. Det var deilig. Følte at jeg hadde det godt.

Til slutt, en selfie.

Nå ser jeg at solen titter frem. Det var ikke meldt fint vær, men det kan hende at værmeldinga slår feil. Kanskje ble det en liten tur for meg i dag også:)

Hva slags planer har du i dag?

8 kommentarer
    1. Her nede i sør skinner sola i dag, og det ser ut til å bli en varm og fin dag. Den skal utnyttes maks 😎 Alle klærne som hybelboerne har tatt med seg hjem til mamma skal vaskes og henges ut til tørk. Etterpå skal jeg ut på tur med en venninne og drikke kaffe i sola, akkurat som deg og mannen din 😊☀️ Og til slutt skal gutta og jeg grille på verandaen. Årets første grilling er alltid starten på våren for oss. Maten smaker ikke alltid like godt😁, det er lukta og minnene om sommer og sol som er det beste. Ønsker deg en flott dag! Det er så koselig å lese bloggen din hver dag. ☀️🐣😎

    2. Så artig å høre om dagen din og jeg ble berørt at du synes at det er koselig å lese bloggen min hver dag.
      Det er godt med grill mat og lukten av det. Å spise det sammen med familien gjør at maten smaker bedre. Kos deg med familie og venninnen din:)
      God påske:)

    3. Så fint blogginnlegg, og flotte bilder også! Jeg synes “sussebassen” og du har en grei arbeidsfordeling: Han kjører, du fotograferer! 😀

    4. Det så ut som en fin tur. Til tross for lengre kjøring, så ble det veldig vakre bilder. Tror jeg kjenner meg igjen. Ha en nydelig dag <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg