Trist å si farvel

I åttetiden i dag dro jeg til arbeid for å levere fra meg jobbnøkler og rydde litt ting og tang på aktivitetsenter der jeg jobbet sammen med arbeidskolleger. Det er så trist å ta farvel til jobben som jeg elsker så mye. Men livet må gå videre. Uansett hvor mye jeg ville på arbeid, kroppen min klarer ikke det.

Etter å ha sagt farvel til arbeisdkolleger, dro jeg og min mann til kirkegård for å bytte gravlykt hos min søster.

Det var bitende kaldt, men fint vær. Mens vi var der, ringte kirkeklokker på grunn av en begravelse. Jeg tenkte at de må også ta farvel til en som er kjært. Ja, livet er jo slik. 

Resten av dagen blir brukt til å få igjen kreftene.

Hva slags planer har du i dag:)

12 kommentarer
    1. Huff ❤❤❤ Alltid trist med avskjeder, men håper du får tid til å stikke innom dem for en kopp kaffe når du har tid til det.

      Blir jo en omveltning i livet da.

      Kjempenydelig grav søsteren din har ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Det er tungt å måtte slutte å jobbe når man egentlig ikke vil, men må på grunn av helsa.
      Håper du finner glede i å være hjemme også.🤗🤩
      Nydelig bilder fra en vakker vinterdag hos deg.❄️🌟

    3. En trist dag for deg – vanskelig å ta farvel med en jobb du har vært så glad i! Og på kirkegården blir det jo alltid mange tanker! En god klem til deg <3

    4. Det er tungt…. men det er så viktig å ta vare på egen helse <3 Og du kan dra på besøk 🙂 Nå er det DU som er i fokus for å få det bra. Det er det som er din NYE jobb <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg