Troll og moskus

God morgen til deg denne torsdagsmorgen. Her i Trøndelag er det overskyet, men den dag vi var på Dombås var det sol og varme.

Og hvis du kjører forbi denne kanten, venter denne store trollen til deg😊

Han er blitt kjendis fordi nesten alle vil posere sammen med han, inkludert meg og han er like blid😊

  Så gikk jeg inn på Trollstua for å titte litt hva de har for madamen😊

Og der fant jeg en snill troll ( hvit)

Og den onde? ( svart)

Og flere troll av ulike størrelser og utseende. Ingen av de var særlig pene.😊

Men det som var bra at jeg fant en vindtett og vanntet jakke som jeg var på utkikk etter for bare kr.625.

Utenfor blomstrer det.

Hvis man er kaffetørst, kan man gå inn i kaferian her ved siden av.

Ettersom jeg og gubben vil utforske stedet gikk vi inn på et turist kontor for å hente noen brosyrer og der fant jeg en muskus.

Der selger de også masse ting og jeg kjøpte igjen en varm jakke for kr. 600.

Selv om jeg liker å se på trollene, kjøpte jeg ikke et eneste en. Har et par hjemme og det var nok.

Faktisk var det billige produkter i Dombås fant jeg ut  selv om det er et turist sted.

På vei til Dombås hotell hvor vi overnattet, så vi en annen muskus. Han er ikke farlig😊

Når du er på slike steder, bruker du å gå inn til et souvenir butikk for å titte?

Avslutter med dagens ord:

Ønsker deg en fin dag😊

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg