Tromsø

Tikbakeblikk

God morgen tik deg:) Jeg tenkte å dele turen til Tromsø den gang da min neise skulle gifte seg.

Godt også å minnes om min avdøde søster som er avbildet sammen med meg og var så lykkelig da hennes eldste datter skulle gifte seg.

Den helgen var det et stort arrangementet som skulle skje i byen og vi var heldig som fikk plass på denne campingen.

Vi var ikke heldig med været. Det regnet mye den helga.

Men vi kikket litt rundt i byen likevel.

Resepsjonen til bryllupet var en restaurant oppi høyden og vi tok heis oppover dit. Men det var tåkete og dårlig sikt.

Slik så jeg ut da på bryllupet

Bordpynten

Maten som ble servert

Jeg la ikke ut bilder av brudeparet for jeg vet ikke om de vil tillate det:)

Har du vært i Tromsø eller bor der?

7 kommentarer
    1. Jeg har vært i Tromsø, flere ganger. Jeg bodde jo enda lenger nord jeg. Alta. Men jeg skjønner på bildet at dere var på Fløya, som de kaller det der banen går opp 🙂 Fint der oppe i klarvær 🙂 Koselig bilder fra turen og bryllupet. Du var fint pyntet da <3

    2. Så koselige minner og mange koselige bilder! Jeg har vært i Tromsø to ganger – siste gangen for drøyt fire år siden! Da tok vi den heisen opp, og så på nordlys fra fjellet! Fin by – jeg kosa meg iallfall der <3

    3. Jeg har vært i Tromsø men det er lenge siden.
      Nydelig pyntet til bryllupet og fantastisk flott mat og kake.🤩🤗👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg