Tur og belønning

En god fredagsmorgen til deg.

Håper du sov som en baby i natt. Jeg sov også men våknet i firetiden i dag. Sovnet før elleve tiden.

Vel, solen var litt fremme tidlig på morgenen,  men nå er det grått og det blåser mye. Så jeg kan heller fortelle om gårsdagen. Det var litt sol og det var  herlig vær.

Etter at vi har spist middag

(kjøttsuppe) måtte jeg  hvile litt. Jeg trengte det etter husvask og matlaging.

Etterpå gikk jeg og Hr. Happy en tur ute.

Solen var beskjeden:)

Vi dro til kirkegård og besøke gravplassen til familien som har gått bort. Snøen har smelta en del.

Blå himmel orket ikke lenger å gjemme seg bak skyene og den kom frem:)

Skyggen min:) For sent å legge innlegg om det. Utifriluft

Tilbaketuren 

Og belønningen som ble kjøpt på vei hjemover.

Det var gårsdagen. Dagens middag blir rester fra gårsdagens kjøttsuppe:)

Hva slags planer har du i dag?

 

2 kommentarer
    1. En belønning er alltid riktig! Ser deilig ut! Middagen ser også veldig god ut! Idag har jeg hatt fri fra jobb – vært mye ute i vær og vind, og laga fiskesuppe til middag! Rester blir det i morra! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg