Tur uansett vær og baking

Dagen har nesten gått og selv om kroppen min skriker av smerter på grunn av fibro og styrketrening som jeg har bestemt at jeg skal gjøre uansett hva kroppen min sier. For hvis jeg skal høre på kroppen min…blir jeg bare liggende.

Styrketreninger på 15 minutter tar på, men jeg tror jeg blir sterkere etterhvert. Det håper jeg.

Og nå bryr meg ikke lenger om regn eller sol. Jeg går tur likevel. Og jeg har klart å gå litt over 8000 skritt i dag i regnet. Det må være bra det og jeg fikk også tatt noen bilder.

Jeg sa til meg selv…litt til og litt til…dette klarer du.

Søkvåt blomster er like fint:)

Bær som er ikke spiselig:)

Høsttegn?

Da jeg kom hjem begynte jeg å lage lunsj/ middag til meg og Hr. Happy i dag. Kylling med tamarind suppe. Og bakte suksessterte kake til min datters bursdag på slutten av denne måned. Heldigvis,  går det an å fryse det ned:)  Nå har jeg to kaker i fryseboks. Datteren blir glad:)

Og resten av dagen skal jeg bare pleie kroppen for hodepine er i anmarsj og ikke en eneste del av kroppen min er smertefri. Det er godt å vite at jeg lever fortsatt:)

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg