Tur ved havnen

I går anbefalte team leaderen vår ved Hysnes Helsefort tur steder hvor vi kan utførske. Og en av dem er havneområder her.

Vi var 3 stykker som gikk ditt og vi syntes selv at stedet er vakkert. Sola skinte, engene er grønne og sjøvannet var stille. Fugkene ville også bidra med kvitringen.

Selv om det var litt langt å gå for meg ettersom jeg var på en alene tur før det, men jeg klarte å holde ut.  Jeg har gått tilsammen  7 kilometer. Og da bare så vidt føttene vil gå et skritt til.

Etter kveldsmat, tok jeg en dusj og etter det var det bare å legge i sengen. Det var godt å få hvile sin gamle kropp.

Ellers er utsikten uklanderlig. Håper du tar en titt på bildene:)

Takk for nå:) Deler mer om oppholdet her.

 

1 kommentar
    1. Det så veldig fint ut der, og jammen hadde du gått langt denne dagen. Jeg har gått en tur i dag, rett over 3 km 🙂 Noe mer enn det orket jeg ikke. Da var jeg gåen 🙂
      Tusen takk for visningen av fine bilder ♥ Ha en fin dag videre ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg