Ukens livsgleder

Hei på deg! Du har sikkert hørt nok dårlig nytt i det siste av både den ene og det andre og jeg vil ikke påføre deg mer. Derfor isteden av snakke om hva som er vondt, ville jeg heller dele noen lyspunkter i hverdagen min  denne uke.

Som denne vakre soloppgangen i dag. Tenkt å kunne begynne dagen med å betrakte Guds vakker maleri.

Kamuflerer alderdommen og sykdommen med klær:)

Bakte boller i dag til glede for de eldre

Fruktkake i går

Dagens “artwork” på arbeid

Snømann ” Kalle”

Papircollage

Og blomsterbukett som jeg kjøpte til min mann til farsdagen. Den er fortsatt fine.

Dagens sitat:

Enn du? Har du opplevd lyspunkter i hverdagene dine denne uke?

 

3 kommentarer
    1. Så kjempefine bilder du har i blogginnlegget ditt 🙂 Bildet av himmelen var magisk vakkert <3 🙂

      Du er kjempefin på bildene av deg 🙂

      Nam, nam :p Bollene og kaka så kjempegod ut 🙂

      Opplever lyspunkter hver dag som jeg er kjempetakknemlig for <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Så masse stilig – og godt bakverk! Joda, det skjer lyspunkter – heldigvis! Syns jeg har det aller best når jeg er hjemme eller på tur – da kommer jeg lissom så langt unna korona og alt sånt! God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg