Utflukt/ Excursion

God morgen til deg. Ute regner det…har sikkert fått samlet mye regnvann der oppi etter mange dagers sol:) 

Men vi kan være den som sprer solstråler i dag med et smil og vennlige og gode ord. 

Deler bilder fra sist utflukten av smertegruppen hvor jeg er med. Slike bilder er god å ha når ellers er mørkt og trist ute. Solen har tatt en liten ferie skulle jeg tro:)

Good morning to you. It’s raining outside … probably, it saved  a lot of rainwater up there after many days of nice weather.

But we can be the one who spreads sunbeams today with a smile and friendly and kind words.

Sharing photos from the last outing of the pain group. Such pictures are good to have when it is otherwise dark and sad outside. The sun has taken a little vacation I supposed.

Avslutter med dagens bønn og dagens ord / Ending with prayer and the Word for the day.

God morgen Far.

Det regner mye i dag, og jeg kan høre vinden suser ute.

Takk Herre for tak over hodet og et sted å holde meg varme og trygge. Også for ørene slik  at jeg kan høre lyden av regnet som faller ned på taket og den susende vind.

Takk for regnet som vanner jorden.

Jeg priser Deg for at du igjen har gitt meg en ny dag med mange muligheter til å lære mer fra Ditt Ord og fra mennesker rundt meg.

Takk også for at du viste din kjærlighet til meg gjennom Ditt skaperverk. For å gi meg innsikt i forskjellige områder av livet.

Jeg setter mitt håp på Deg, min Gud, fordi du har alle svarene.

Din kjærlighet svikter aldri, og dine løfter forblir for alltid. Dette ber jeg i Jesu navn. Amen

Good morning Father
 It is raining much today and I can hear the wind gushing outside.
Thank You Lord for roof on my head and a place to keep me warm and safe.
Also ears to hear the sound of the rain dropping on the roof and the wind. Thank You for the rain that waters the earth.
I praise You for giving me again a new day of many opportunities
to learn more from Your Word and from people around me.
Thank You also for showing Your love to me through Your creations.
For giving me insights in different areas of life.
I put my hope in You my Sovereign God
because You have all the answers.
Your love never fails and Your promises remains forever.
This I pray in Jesus name. Amen
12 kommentarer
    1. Så nydelige bilder av stille vann, ordentlig idyllisk. Ja, sånne øyeblikk er det som kommer til å hjelpe oss gjennom en mørk vinter.
      Her har det regnet i flere dager nå. Men i dag skal det bli opphold og overskyet. Og så skal det fortsette å regne i morgen. Så høsten har visst kommet 🙂
      Ønsker deg en flott dag i dag ♥ Klem ♥
      PS: fikk ikke med meg før i går kveld at du har byttet bloggnavn, Happy var et fint navn ♥

      1. Tusen takk:)
        Ja, jeg byttet blogg navn som er mer passende for meg:) I hvertfall prøver å være det:)
        Takk for besøket og klem.

    2. God morgen og takk for et vakkert innlegg 🙂 Flotte bilder og ord 🙂 Ha en herlig dag,, håper regnet tar en tenkepause sånn etterhvert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg