Uvanlig juletre

Selv om det bugner av julepynt som vi kan kjøpe på butikken er deta lltid artig å kunne lage noe selv.

Tomme vinflasker kan brukes til så mangt og blant annet lage juledekorasjoner.

Jeg spurte gubben om han kunne male flaskene andre og tredje strøk fordi jeg fikk ikke det helt fint. Det rant maling utenfor flaskene. Så han gjorde det for meg. Disse er tomme vodkaflasker. 

Jeg klippet grener fra syrintre og pyntet de og vips har vi juletre av vodkaflasker.

Kan pynte flaskene med ulike farger eller pynt.

Jeg tenker at neste gang kan jeg bruke ulike tjukk tråd som snurrer rundt flaskene. Vi får se:)

Liker du å lage julepynt selv?

Avslutter med dagens ord:

6 kommentarer

    1. Kjempestilig! Og det ser fint ut når det renner litt maling ned også, faktisk. 🙂
      Nei, jeg lager ikke julepynt selv… Laget sammen med barna da de var små, og nå har vi mer enn nok. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg