Vakker by

I disse tider, når det er mye vondt som skjer i mitt liv og i hele verden ellers er det godt å hente frem gode minner.

Bildene var fra Gdansk hvor min mann og jeg feiret vår 29. bryllupsdag den 20.desember 2019.

Vi dro dit for å se på den berømte julemarked, men jeg kunne ikke begynne å vise julebilder i sommermåned. Heldigvis var det mye annet å se der.

Håper du blir med å utforske byen:)

Frokost bordet på hotellet der vi bodde.

Tur rundt i byen

Hva liker du best? Ferie i stranden eller byer?

Ha en fin dag.

9 kommentarer
    1. Gdansk er en vakker by. Jeg har selv vært der en gang, og likte meg godt 🙂
      Jeg er nok litt variert i hva jeg liker, for jeg liker både storby og strand. Alt til sin tid, og til hva jeg behøver. Men byen er nok den som lokker mest og oftest egentlig 🙂

    2. Jeg like begge deler😊
      Gdansk har jeg aldri vært i. Men min venninne og jeg har snakket om at vi har lyst til å ta en tur dit. Mulig det blir vårt reisemål når neste utenlandstur skal planlegges.
      Tusen takk for titten av fine bilder av byen😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg