Vakker Norge

God tirsdags morgen til deg. Håper du har sovet godt i natt. Jeg i hvert fall har overlevd etter det verste marerittet jeg hadde i natt hvor jeg ble fanget av en ond skapning med diger klør som han hadde boret inn i hoften min. I drømmen min hadde jeg det så vondt og jeg var sikker på at jeg skulle dø. Min takk og pris for at Gud har vekket meg og at det var bare en drøm. 

Drømmer du fæle drømmer?

Det fikk meg til å tenke at de onde i realiteten slår klør i alt jeg foretar meg, men Gud er med meg og med han jeg skal overleve.

Drømmer eller ikke, jeg vil begynne dagen med å minne om vakre ting. Og jeg deler også til deg fine bilder jeg har tatt rundt omkring gjennom turene mine. Vakker Norge!

Avslutter med en bønn på engelsk for hver og en.

Prayer:

I thank You Oh God for Your Word gives us many good things such as light and understanding. Your Word is our spiritual food and health to our bodies.

It cleans and sanctifies us. Builds us up and makes us sharers of Your nature. Thank You for that reading and meditating Your Word gives us power and wisdom to overcome the devil.

Lord, I thank You that Your Word has power, it cannot be broken.

I pray that we will apply Your Word in our lives. Be obedient to what it says to us.

I thank You that through Thy Word, we can participate in Your Divine nature and escape the corruption of the world. We can use Thy Word in teaching, rebuking, correcting, and training in righteousness. It equips us to every good work.

Like Jesus, I pray that we will accept Thy Word without a doubt. That we will spend our entire life obeying Your commands. That we should apply Your teachings to every part of our lives. That it will be a light and a lamp to our path. I pray this prayer for me and everyone. Amen

13 kommentarer
    1. God morgen!
      Godt det var et mareritt…. og ja, jeg har også mareritt av og til….heldigvis bare drømmer 😀

      Vakre bilder fra vårt flotte land 😀

      1. God morgen til deg. Ja, heldigvis det var bare mareritt:)
        Ja, så artig å fotografere når utsikten er så vakkert.
        Ønsker deg en fin dag:)

    2. Uffda,,, drømmer, eller husker mer drømmer nå enn før, synes jeg. Men sjelden sånne mareritt. Godt at du dynket drømmen ned med alle disse flotte bildene og bønn 🙂 Ny dagen på alle måter 🙂

    3. Jeg tror mannfolk drømmer sjelden slike drømmer. Min mann drømmer ikke slik.
      Ja, må se de positive sider av livet:)
      Ha en fin dag til deg:)

    4. Mareritt har jeg hatt noen ganger. Noen ganger husker man det og andre ganger har man glemt det når man står opp. Min bedre halvdel drømmer mye sier han. Vakker natur hos deg og nydelige bilder. Herr ligger snøen på jordet og det tar nok en stund før snøen forsvinner at jeg kommer meg opp på toppen her. ca 500 moh. Enkelte parti er bratt så man tar det med ro både for knær og pust. Ser at du hadde en flott fjelltur. Ha en fin dag.

    5. Kjempefine bilder 😊 Idylliske 😊

      Godt dette var en drøm da. Jeg drømmer sjelden eller aldri fæle drømmer. Av og til må drømmene være rene komifilmen, for jeg kan våken å le av det jeg drømte.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg