Venting nå igjen?

Sitter her igjen på venterommet hos fysioterapeut og venter…

Forrige uke glemte han avtalen, nå er han forsinket. Opptatt med noen andre. Huffa meg….jeg trenger tålmodigheten i dag også.

Egentlig presset meg selv til å stå opp I dag. Helst vil jeg ligge i senga. Utmattet og svimmel som jeg er. Fibromyalgien vil ikke la meg være i fri. Håper at jeg holder ut timen hos fysioterapeut for jeg må på jobb etterpå. 🙂

Da er jeg ferdig hos fysioterapeuten. Jeg fikk vonde massasje og teip på knærne som skulle hjelpe med smerter. Jeg sa at kanskje bør hele kjerringa tapes:) Han smilte bare til meg.

Jeg trenger det på grunn av kroniske smerter i hele kroppen.

Nå skal jeg på arbeid og prøve å spre glede:)

Ha en fin dag til deg:)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg