Ventingen er over!

God mandag til deg fra “Happy Castle.” En ny uke har begynt og jeg er en lykkelig dame. 

Lørdag kjørte jeg og min yngste datter til Trondheim.

Været var nydelig, men fortsatt var det snø i sikte. Vatnene var fortsatt frosne. Vi skulle hente min andre datter og barnebarn som skulle komme fra Filippinene den dagen. Utsikt ” on the road .”

Min sjåfør:) Yngste datter.

Men først skulle vi besøke en neise som har nettopp fått en nydelig gutt som bor like ved flyplassen.

Min andre datter og barnebarn reiste fra Filippinene fredag og de ankommet til Værnes lørdag klokka 21.00. Det var mye styr med bagasjene som skulle sendes direkte til Værnes fra Filippinene,  men plutselig ble det likevel ikke gjort og dermed mistet dem tidligere fly. Heldigvis  fikk dem ombooket billettene og fikk hentet koffertene. Og her er de. Værnes.

Men jeg bor flere timers kjøring fra flyplassen pluss ferja og derfor var vi ikke hjemme før halv ett om natten. Det ble søndag. 

Vi fikk noen timer søvn og i går før min yngste datter dro tilbake til hjem til seg selv, rakk vi å spise middag sammen.

Middagen

Og derfor jeg er en lykkelig dame. Skal fremover kose meg med  besøk fra Filippinene.

Hva skal du gjøre i dag?

18 kommentarer

Siste innlegg