Verdens beste flyplass

En lang reise har begynt for oss alle tre. Ankommet flyplassen på Filippinene klokka 12 på ettermiddag. Mange reisende, så køen var veldig lang. Men det er vel normalt særlig i jultider.

Jeg tror de sparer strøm her også på Filippinene  for aircondition var veldig dårlig. Men det gjorde ingenting for vi er på vei til kulden.

Spiste lunsj før vi sjekket inn. Ris og atter ris:)

Avgang klokka 18:15, men det var en time forsinket. Fikk servert to måltider på flyet. Og jeg har klart å søle et glass med eplejus i bukse mi. Og å få skiftet klær på flyets toalett var et maretitt. Men det gikk jo bra på et vis.

I tillegg, termostaten min virket ikke. Jeg syntes det var så kaldt på flyet enda jeg hadde ulljakke og to tepper på meg. Ungdommene som reiser sammen med meg syntes ikke at det var kaldt i det hele tatt.

Ettersom vi har god tid på Hamad flyplass i Doha, tok vi masse bilder. Det er kjempefint her. Best airport in the world 2021.

World cup:)

Kanskje pengetre?

Masse sjokolader

Artisten som har laget denne skulpturen  heter Kaws. Blanding av menneske og dyr.

Parken midt i flyplassen

Vi fant et sted i parken til å sove, men sovnen uteble.

Da klokka var fem, gikk vi til et spisested for å spise. Det er ut som vi ikke har gjort noe annet enn å spise:)

Jeg og barbarnet ( Zyrish) bestilte ramen med grillet kylling

Katsu for gutten Zimon

Nå venter vi fortsatt på boarding time. Ankommer Oslo i totiden.

Takk for følge:)

17 kommentarer
      1. Ja, veldig lenge. Det var forsinkelaer med flyene og vi kom ikke til værnes før halv 10 om kvelden så måtte overnatta til Radison blu. nå venter vi på toget til trondheim. så båt etteepå

    1. Vakre bilder og for en fantastisk flyplass med egen park. Det er ikke ofte man ser. Mye god mat og herlige dere og vakre barnebarn..Stas å komme til Norge nå! God tur og klem fra meg.

      1. Ja sant. Vi er ikke hjemme ennå på grunn av forsinkelser av flyet. Fra torsdag til lørdag. vi er ikke hjem ennå. må ta toget pluss hurtigbåt etterpå.

    2. Kjempefine bilder du deler med oss 😊 Jammen litt av flyplass, og den virket skikkelig flott.

      Skjønner dette er en strevsom og lang reise ja, men sikkert godt å komme hjem igjen.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. En lang reise til Norge for dere! Men for en fantastisk flyplass i Doha…….. mye å se på – en diger by liksom! Nå er dere vel i Norge – nyt tiden! 🙂 klem

    4. Det var jammen litt av en flyplass, nesten en egen verden for seg selv det 🥰 Det blir en lang reise på dere, og det skal bli godt å komme hjem og få slappe av fram til jul. Ønsker deg en fin lørdagskveld, klem 🤗

    5. Så flotte bilder!🤗
      Det høres ut som turen har vært litt slitsom, så jeg vil tro du er glad når dere er kommet hjem.
      Det blir nok deilig, tenker jeg.🤗

    6. Takk for at jeg fikk være med på reisen! Håper dere er trygt framme nå og kan nyte jula sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg