Veskens innhold!

Hva inneholder vesken min?

Jeg innbiller meg at damer kunne ikke dra hjemmefra uten en veske. Men der tar jeg feil fordi jeg har sett flere som har bare mobilen sin når de drar av gårde som for meg er utenkelig.

Selvfølgelig når man skal bare ta seg en tur til butikken og handler, så er det nok med pengebok og mobil. Min ligger i en liten veske for jeg har også handleposer:)

Men ellers til vanlig når jeg skal bort eller skal til arbeid, jeg må ha min store veske.

Og hva rommer den?

Ja, det er avtalebok, bankbrikken, notatbok med skrevne passord, lypsyl, leppestift, munnbind, mobilstativ, pengebok, våt og vanlig servietter, pen, notatbok, mobillader og telefon. I tillegg til truse og trusebind…i tilfelle jeg skulle hatt et uhell. Så, vesken min er litt stor den. Jeg trives med stor og romslig veske.

Enn du? Liker du å bruke store vesker og hva inneholder din veske?

Avslutter med dagens sitat.

2 kommentarer
    1. Det er min store sorg at vi damer alltid har så stort behov for å ta med oss så mye. Og så kan jeg ikke skjønne at ikke mannfolka har like stort behov. Jo, jeg skjønner jo at de ikke bruker leppestift og sånne ting, men altså, det er jo behov for både det ene og det andre i dagens løp. F.eks. munnbind, antibac, lommebok (jeg bruker ikke lommebok lenger må jeg innrømme), mobiltelefon, pluss en haug med andre ting 🙂
      Jeg har ikke stor veske selv. Så liten som mulig helst. Og enkelte vintre klarer jeg meg uten veske, da har jeg ofte store lommer i jakka 🙂 Det er et drass, den veska altså. Men veldig god å ha likevel ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg